tiistai 6. lokakuuta 2009

Hei, hei vanha toverini

Naapurini Kalle, rakkain kaikista pystyyn haukuttavista, muutti tänään pois. Se on surullista ja vetää hiljaiseksi. Jopa minut. Minulla on toisaalta hyvin haikea olo mutta toistaalta olen myös hieman helpottunut siitä, että reviirilläni on yksi kilpailija vähemmän. Olen taas kulmakunnan vaikututusvaltaisin ja komein. Alakerran dobermannilla ei ole asiaa korkeimmalle pallille. Juoskoon minut kumoon vaikka kuinka monta kertaa (yksi kerta takana...), se ei arvoani alenna. Kalle sentään osasi käyttäytyä, kuten minun tasoisessa seurassa tuleekin käyttäytyä.

Pärjäile, vanha ystävä, toivottavasti viihdyt uudessa asuinpaikassasi. Toivon myös, että et ottanut kaikkia haukkujani henkilökohtaisesti. En minä tosissani sinua haukkunut vaikka tiedän, että pahalta se välillä kuullosti.


Kalle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti