lauantai 6. helmikuuta 2010

Etsintää

Emäntäni on alkanut kovasti piilottelemaan makupaloja minulta. Se, että etsin, auttaa kuulemma pitämään aivoni virkeänä. Minua kuulemma vaivaa ilmiselvä dementia. Valvon yöt kitisten ja kätisten (no tottakai minä kitisen, jos on tylsää), olen välillä hyvin poissaoleva ja toisaalta välillä hyvin pentumainen leikkeineni. Sitä minä en ymmärrä, miksi se makupala pitää piilottaa niin kovin vaikeaan paikkaan (alla todisteena kolmiosainen videonpätkä, huonolaatuinen tosin). Ja miksi ihmeessä minun pitää mennä suljettujen ovien taakse odottamaan, kun emäntä piilottaa makupalan. Minähän ehdin unohtaa, mitä minun pitää etsiä. Ei noita ihmisten aivoituksia voi aina ymmärtää pieni puudeli.








1 kommentti:

  1. Minä olen omasta mielestänikin hurjan söpö, emäntä tuntuu olevan vain toista mieltä aina välillä. Toissa iltana, kun olin iltapissalla, joku tyttö tuli sanomaan minua söpöksi. Emäntä sanoi, että se vain näyttää siltä, älä anna ulkonäön hämätä. Siis voitko kuvitella, sanoi noin MINUSTA?

    VastaaPoista