lauantai 2. toukokuuta 2009

Vaipoissa

Kävin aamulla kuuden aikaan aamupissalla ja vaikka edellisen kerran olin käynyt puolen yön aikaan ulkona, olin jo ehtinyt pissata alleni yöllä. Emäntä alkoi pesemään minua AAMULLA KUUDEN AIKAAN. Pesun jälkeen loikoilimme sohvalla ja yhdeksän aikaan painuttiin taas pihalle, koska mahanaluseni oli taas märkä. Kun olimme TAAS käyneet ulkona, emäntä kaasutti autollaan johonkin ja tullessaan sillä oli mukanaan vaippoja. Semmoiseen se ryökäle leikkasi hännänrei'än ja vetäisi vaipan päälleni. Minä en ollut moksiskaan moisesta, vaikka jalat vähän haarallaan jouduinkin kävelemään mutta kovin käytännöllisiä nuo vaipat eivät minun tapauksessani olleet. "Pissavekottimeni" ei meinaa pysyä vaipoissa, koska vaippa jää mahan alta vähän liian lyhyeksi (jos sitä ei vähän väliä käy vetämässä napaa kohti).



Saa nyt nähdä, emännällä näyttää olevan mietintämyssy päässä tämän minun virtsankarkailuongelman ratkaisemiseksi. Joku sopiva vaippamalli pitäisi keksiä/löytää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti