keskiviikko 6. tammikuuta 2010

13 vuotta eikä suotta!

Tänään tuli 13 vuotta täyteen. Sitä olikin syytä juhlistaa kunnolla. Syksyllä 2008 minulle kerrottiin, että jos oikein hyvin käy, näen vielä joulun. Siis joulun 2008. Nyt olen nähnyt myös joulun 2009 ja voin suhteellisen hyvin. Paljon paremmin, kuin pari vuotta sitten.

Aamuni alkoi lahjan avaamisella.

Mrrr. Niin paljon paperia... Eihän täällä sisällä ole mitään.
Minua on huijattu!

Minähän sanoin, että minua on huijattu! Eihän
täällä mitään ole! Ei kun hetkinen...
Nurkkasilmällä näen jotain... Uusi pallo!

Kiitos. Täytyykin heti testata.


Toimii! Älyääköhän emäntä muuten, että
loppiaisena kuusi pitäisi purkaa pois...

Tokihan minulle tehtiin myös kakku. Hyvää oli. Seuraava kuvakollaasi kertoo kaiken. Nam!


Eikö olekin hieno!


Kas näin häipyy kakku, ja kakku häipyy näin!


Mmm... Tämähän sulaa suussa!


Vähäksi se käy ennen kuin kokonaan loppuu.


Eikä mennyt varmaan minuuttiakaan.

3 kommenttia:

  1. Paljo onnea Fidolle!

    t.Doro

    PS. Mistä sun kakku oli tehty?

    VastaaPoista
  2. Salainen resepti, hih. Kakku oli eläinlääkärin määräämästä purkkiruoasta, "koristeet" eläinlääkärin määräämästä kuivamuonasta ja koska proteiini on kiellettyjen listalla, pursotus oli perunaporkkanasosetta eli pelkkiä hiilareita:)

    VastaaPoista
  3. Onnea valtavasti Fido! Vähän myöhässä, mutta paremp... Ethän sä ole vielä vanhakaan - kuten en minäkään! Toivottavasti emäntäni saa munkin synttärikuvat blogiin joskus päivitettyä. Ihana blogi sulla!

    VastaaPoista