torstai 7. tammikuuta 2010

-30 astetta pakkasta ja uusi pipo

Ulkona on pakkasta -30 astetta. Tämä vaikeuttaa kovasti minun tilannettani. Tarkenen juuri ja juuri pissata ja yskityttää myös kovasti. Tämä on outoa, koska nuorena ja vetreänä miehenä en koskaan juuri palellut ja ensimmäinen vaatekappalekin minulle hankittiin vasta viime talvena. Näin ollen ulkoiluni onkin rajoitettu toistaiseksi talon nurkalle. Emäntääni myös kovasti huolestutti se, että jäätyvätkö minun herkät korvani ja niinpä hän näppäränä käsityöihmisenä (vitsi, sillä on peukalo keskellä kämmentä) teki minulle pipon.

Teko-ohje: Ota mahdollisimman lämmin sukka ja leikkaa siitä terä auki.



Sitten kun vielä löytyisi helposti jalkoihin puettavat tossut. Minun tassuihini kun ei hevillä kosketa!

3 kommenttia:

  1. Kuinkas vanha herra on pakkasilla värmeissään pärjännyt? Meillä ollaan nautittu näistä harvinaisista pakkaskeleistä, mutta tiedän, että pikkukoirilla tilanne on vähän toinen.

    Tsemppiä toivottelevat Dante ja Ico

    VastaaPoista
  2. Oikein hyvin olen pärjäillyt asusteissani, kiitos kysymästä armahat Dante ja Ico. Tassut tosin meinaavat paleltua, jos pitkäksi aikaa jään paikoilleni seisoskelemaan mutta kun pidän vauhtia yllä, niin kylmyys on suht' siedettävää:)

    VastaaPoista
  3. Niin, semmoinen lisäys edelliseen, että ihmismummoni oli tehnyt minulle villapaidan. Lisään kuvan siitä heti kun ehdin. Tiedän, että tulette vihreiksi kateudesta.

    VastaaPoista