sunnuntai 15. maaliskuuta 2009

Jännitystä ilmassa

Jouduin taas pesulle ja föönaukseen. Luonnollisestikin tappelin vastaan kaikin voimin ja karjuin, kuin kunnon leijona. Ei auttanut, taaskaan. Nielin tappioni ja koitin säilyttää ylpeyteni rippeet. Kävelin peilin eteen ja täytyy sanoa, että minusta tuli oikein komea. Emäntä kyllä sanoi, että olen kuin rantapallo ja että karvaa pitäisi leikata ronskilla otteella pois mutta minä olen asiasta eri mieltä.

Minua meinaa vähän jännittää. Olen kuullut sanan "eläinlääkäri" turhan useasti viime päivinä. Ja viime perjantaina emäntä kulki perässäni tyhjän pilttipurkin kanssa, kun menin aamupissalle. Yritti ottaa minulta pissanäytteen mutta taisi olla hänellä vähän uroskoiran anatomia hukassa. Syy tähän oli ehkä se, että minä pissasin, kuin tytöt. Sinne se mahani alle tuikkasi pilttipurkin, kun pissasin mutta tyhjänä hän se sieltä sai takaisin. Arviointivirhe siis.

Huomenna on kuulemma uusi yritys tässä asiassa. Pahoin pelkään, että toiminta tietää lääkärireissua. On kuulemma vähän huolestuttavaa, kun en enää syö niin paljon, kuin ennen. Lisäksi olen myös "näivettynyt". Mitähän sekin tarkoittaa...

Alla kuvat minusta lempiasennossani makoilemassa sekä vasta pestynä ja harjattuna.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti