maanantai 23. maaliskuuta 2009

Kohti terveellistä elämää

Tänään taas kävelimme n. 20 minuuttia reipasta vauhtia. En jarrutellut yhtään. Oloni oli kevyt, miltei kuin nuorena. Pakkasta oli n. -5 astetta ja emäntä oli sitä mieltä, että vanhusta on alkanut paleltamaan pakkasella ja puki minulle manttelin päälle. Nuorena miehenä minua ei pahemmin paleltanut, ei vaikka ulkona olisi ollut -20 astetta. "Takillekin" on tullut tarve tosissaan vasta tänä talvena. Oikeastaan minä pidän olostani, kun minulla on mantteli päälläni. Pörhistelen ja kuljen rinta rottingilla. Olo on kuin kukolla tunkiolla. En tiedä, mistä tämä johtuu. Ehkä siitä, että näytän ainakin omasta mielestäni todella hyvältä "takissani".

Alla video, jossa syön terveellisen iltapalan. Porkkanaraastetta, NAM!!! Toinen suuri herkkuni on omena. Emäntä vain on valitettavasti omenalle allerginen ja sen vuoksi meillä ei koskaan ole omenaa tarjolla. "Mummula" on tässä suhteessa taivas, siellä joku rouskuttaa aina takuuvarmasti omppua ja minä pääsen luonnollisestikin osingoille.


3 kommenttia:

  1. joo on se hyvä takki päällä,pakkassäällä

    VastaaPoista
  2. tuo kommentti tuli täältä saaristokadulta heh

    VastaaPoista
  3. Ai, Saaristokadun eikka leikka siellä riimeilee:)

    T. Fido

    VastaaPoista