sunnuntai 22. maaliskuuta 2009

Vielä virtaa

Olen ollut tänäänkin hyvin energinen. Ehkä minulla on kevättä rinnassa, kun ei edes päiväunia malttaisi ottaa. Mieleni tekee koko ajan ulos mutta emäntä on vähän arka viemään minua lenkille. Tänäänkin olisin lähtenyt paljon pidemmälle lenkille, kuin mitä hän minut vei. Ehkä se eilinen puistoreissu vähän säikäytti. Hengitin kuulemma illan raskaasti ja yskäisinkin pari kertaa. Olen kuulemma tollo, kun en osaa kävellä rauhallisesti vaan vedän remmissä (jos fleksi on lyhyellä) tai jos fleksi on pitkällä niin juoksen edestakaisin fleksi suorana. Rauhalliset kävelylenkit kuulemma tekevät minulle enemmän hyvää, kuin tuommoiset säntäilyt. Jokainen taaplaa tyylillään ja tämä on minun tyylini. Piste.

Pelasin tänään myös aktivointilelulla. Sain taannoin Veeralta (R.I.P.), Amandalta ja Onnilta käyttööni Dog Turbon. Lelu jaksoi kiinnostaa minua varmaan tunnin verran.


Saksanpaimenkoira Veera huhtikuussa 2007.


Saksanpaimenkoira Amanda ja Whippet Onni
huhtikuussa 2007.

Nyt taidan pyörtää puheeni siitä, etten muka ota päiväunia. Alkoi kummasti ramaisemaan tuo pelaaminen. Otanpa siis joululahjaksi saamani kalkkunan kainalooni tueksi ja turvaksi ja matkustan höyhensaarille. Ainakin hetkeksi. Kauniita unia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti